۱۳۹۶ تیر ۲۹, پنجشنبه

استان تهران و کرمان؛ کشته و مجروح شدن دو کارگر در حوادثی جداگانه




دوشنبه شب یک راننده لودر در معدن گل‌گهر سیرجان بر اثر حادثه شغلی جان خود را از دست داد، از سویی دیگر، سخنگوی اورژانس تهران گفت: «تیم امداد هوایی به کمک کارگری رفت که آچار فرانسه در جمجمه اش گیر کرده است.»
به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران به نقل از ایلنا، دوشنبه شب، یک راننده ۲۵ ساله در معدن ۳ گل‌گهر سیرجان در استان کرمان جان خود را از دست داد.
علت مرگ این کارگر، ریزش کنستانتره اعلام شده است. از قرار معلوم ریزش کنستانتره ساعت ده و نیم دوشنبه شب رخ داد و راننده جوان را مدفون کرد.
شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در استان کرمان، شهرستان سیرجان- کیلومتر ۵۵ جاده شیراز قرار دارد.
خبرآنلاین نیز به نقل از سخنگوی اورژانس تهران گزارش کرد: تیم امداد هوایی به کمک کارگری رفت که آچار فرانسه در جمجمه اش گیر کرده است.
حسن عباسی گفت: «ساعت ۱۷ روز گذشته در تماس با اورژانس برای حادثه در کارخانه سپر سازی درخواست کمک شد. در اطلاعات اولیه اعلام شد مصدوم دچار ضربه به سر شده است. بلافاصله با توجه به وقوع حادثه در رباط کریم اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شد.»
وی ادامه داد: «با حضور نیروهای امدادی مشخص شد کارگر ۳۰ ساله به علت برخورد آچار فرانسه به سرش و گیر کردن آن در جمجمه اش مجروح شده است. این مجروح بلافاصله به بیمارستان هفتم تیر منتقل شد.»